maanantai 13. marraskuuta 2017

10 kuvaa ja tarinaa

Moikka! Vaikka itse kirjoittelen lähes vain matkailusta seuraan siihen nähden todella vähän matkablogeja. Mutta yksi uusi lempparini on Lentopelko- blogi 😊 Jo tuo blogin nimi herätti mun mielenkiinnon. Löysin hänen blogistaan tämän kivan haasteen ja ajattelin sen toteuttaa teille nyt!
1. Kuva lentokoneen siivestä
Tämä kuva on otettu lentokoneessa matkalla Roomaan. Mä ihailin noita vuoria lennolla ja nuo tekivät muhun vaikutuksen. Miten kauniita ne voivatkaan olla! Lentokoneen siiveestä tulee silloin tällöin otettua kuvia, mutta tämä on oma lemppari kaikista😊
2. Paras vahingossa onnistunut otos
Tähän oli hiukan hankala löytää kuvaa, mutta sitten muistin tämän kuvan! Wienissä oli jo pimeää kuvan oton aikaa, mutta samalla näin tämän auringonlaskun ja ajattelin kokeilla minkälainen kuva tästä syntyisikään. Ja upea kuvahan tästä tuli, tykkään!
3. Matkakuva, joka saa hyvälle tuulelle
Nizzassa oli niin ihanan rentoa! Meillä oli muutamana iltana tapana mennä katsomaan auringonlaskua ja juomaan jotkut juomat. Se oli niin romanttista😍 Tästä kuvasta tulee vain hyvälle mielelle vaikka vähän punaisia ollaankin molemmat😃

4. Luontokuva
Mä rakastan luontoa ja mua välillä harmittaa kovasti, että oon reissannut niin vähän kohteissa joissa olisi oikeesti luontoa. Islanti on mun yksi suurimmista unelmista tällä hetkellä reissujen suhteen juurinkin luonnon takia. Tämä kuva on kuitenkin Krotian Krka-puistosta, joka on yksi upeimmista paikoista joissa olen koskaan käynyt.
5. Kuva yläilmoista
Matkoilla tykkään käydä katsomassa kaupunkia yläilmoista vaikka kipuaminen eivätkä korkeat paikat olekkaan mun mieleen. Kauniita maisemat kuitenkin ovat ja tässä näkyykin ihana Köpis!
6. Postikorttimaisema
Mulla olisi ollut tähänkin useampi kuva vaihtoehtona, mutta päätin kuitenkin valita tämän kuvan New Yorkista💕 Tuo on myös hetki minkä muistan aina. Ensimmäinen päivä New Yorkissa, rakas vei mut katsomaan auringonlaskua ja olin vaan niin onnellinen.
7. Kuva matkaseurasta
Yleensä se on tuo ihana mies jonka kanssa me reissataan. Oon niin iloinen, että mulla on mies jonka kanssa matkahaaveet menee yleensä yks yhteen ja ylipäätään joku noin ihana ihminen kenen kanssa matkustaa! Ollaan käyty niin monissa kaupungeissa ja koettu paljon yhdessä. Tämä kuva on otettu Berliinistä. 
8. Fiilistelykuva palmun alla
Siis tämä kuva on mun lemppari ihan kaikista näistä kuvista! Oon tässä niin super onnellisen näköinen ja muistan, että olinkin tässä kuvassa hyvillä fiiliksillä. Tämä on otettu Lissabonin reissulta, kun käytiin yksi päivä Cascaisissa, joka oli mukava paikka. En tiedä voiko ihminen hymyillä kameralle tämän leveämmin. Aika vähän mulla oli kuvia palmun alla, tämä taisi olla yksiä harvoja. 
9. Hyvää huomenta -kuva
 Tähänkin mietin pitkään minkä kuvan laittaisin, mutta päätin laittaa perinteisestä englantilaisesta aamupalasta kasvisversiona. Reissussa mulle on aina tärkeää aamupala ja päivä alkaa aina reissussa parhaiten hyvällä aamupalalla! Tämä kuva on otettu Manchesterista, jossa sai herkullisia aamupaloja.
10. Lempikaupunkini
Lontoo💜 Mähän olen käynyt Lontoossa vain kerran vuonna 2012, joten voi olla että kun Lontooseen ensi kerran menen se ei olekkaan enää mun lempikaupunki. Tai sitten se vaan voimistuu, että Lontoo on mun lemppari kaikista kaupungeista. Lontoossa on vain sitä jotakin ja mä en jaksa odottaa, että pääsen sinne uudelleen!

Ihanaa viikkoa!💟

39 kommenttia:

  1. Ihana postaus Niina! Ja hei meiltä löytyy sama lempikaupunki :) Lontoo on ehdottomasti ihanin paikka, missä oon päässyt käymään<3 Oon itse ollut siellä pari kertaa ja nyt onkin jo kuusi vuotta mennyt edellisestä reissusta sinne. Pitäisi ehdottomasti päästä taas pian sinne!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! <3 Ihana kuulla, että meillä on sama lempikaupunki :) Lontoo on kyllä munkin mielestä vaan niin paras! Juu mäkin haluan ehdottomasti piakoin sinne uudelleen. Toivottavasti säkin pääset pian sinne :)<3

      Poista
  2. Olipas kiva postaus, tällaiset haasteet on aina hauskoja :) Lontoo on myös mun yksi lempparikaupungeista, siinä on jotain tosi kotoista, vaikka se onkin niin suuri.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti :) Mäkin tykkään tälläisistä. Jee kiva kuulla, että säkin pidät Lontoosta, se on kyllä ihana! Oon samaa mieltä, se on yllättävän kotoisa vaikka onkin suuri <3

      Poista
  3. Mielenkiintonen postaus ja ihania kuvia :)

    VastaaPoista
  4. oi ja voi, ihana postaus <3 tosi kiva idea toteuttaa matkapostaus näin! ihania kuvia, ihania hetkiä, ihania muistoja <3 tosi ihana kuva tuo susta ja palmusta, niin iloinen ja aito <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti paljon Jenni! <3 Munkin mielestä tässä on kiva idea :) Tulee kyllä ihania muistoja mieleen! Ja munkin mielestä tuo kuva on niin onnellinen :)

      Poista
  5. Kiva kun osallistuit ja kiitos linkkauksesta! Ihana tuo luontokuva, harmi että omalla Kroatian reissulla jäi tuo paikka välistä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eipä mitään, oli tosi kiva tehdä tämä! :) Kiitos, mäkin tykkään siitä kuvasta. Kannattaa ehdottomasti käydä jos tulee tilaisuus!

      Poista
  6. Olipa ihana hyvän mielen postaus :) Ja hauska toi haaste, voisin vaikka toteuttaa itsekin.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti! <3 Toteuta ihmeessä, olis mielenkiintosta päästä lukemaan sun vastauksia :)

      Poista
  7. Tosi kiva postaus. Oli kiva miettiä noita otsikoita ja sitten katsella kuvia. Ihanin kuva oli kuva nro.3 siitä välittyi niin onnellinen fiilis, että itsellekin tuli hyvä mieli :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :) Mäkin tykkäsin kovasti tästä haasteesta! Juu tuosta kuvasta tulee aina hyvälle mielelle :)<3

      Poista
  8. Olipa kiva postausidea ja ihania kuvia! <3 Matkakuvia on aina ihana fiilistellä jälkeenpäin ja palata hetkeksi niihin maisemiin ja tunnelmiin :)) Tuo Kroatian Krka-puisto näyttää niin upealta! ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti! <3 Munkin mielestä tässä oli todella kiva idea :) Mä aina fiilistelen kaikkia reissuakuvia, tulee niin hyviä muistoja mieleen! Juu tuo puisto on ihan huikee paikka <3

      Poista
  9. IHANA POSTAUS! 8) Mä tulin niin hyvälle mielelle tästä, koska tässä pääsi vilkaisemaan kaikkea erilaista eri paikoista. Älysitköhän mitä meinaan..:') Ns. postaus jossa käyt läpi useaa sun matkaasi mitä oot tähän asti tehnyt. Eräänlainen kooste tms tuli mieleen. Todella hauska idea.
    Siis tää ei nyt ollut sulla ehkä ideana, mutta saisinko napata tämän omaankin blogiini ja pistää omat kuvani ja tekstini? Tietysti mainitsen sinut ja blogisi postauksessa ♥ Vaikkakin en varmaan löydä itseäni palmun alta ja varmaan hankaluutta tuottaa myös tuo paras vahingossa onnistunut otos! :D
    Matkustelua rakastan ylikaiken mutta blogissa ei se aina näy kovin useesti harmi vain, joten tämmöisiä ideoita olisi hauska toteuttaa myös omassa blogissa useammin.:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos kovasti! <3 Ja heii tajusin hyvin mitä tarkoitat! :D Mä tykkään itsekkin lukea tämän tapaisista postauksista ja oon suunnitellut, että tekisin koosteen kaikista maista joissa olen käynyt :) Mutta siihen vaadittaisi vielä yksi uusi maa missä pitäisi käydä, joten hetki menee siinä postauksessa ;D

      Heii tottakai saat ottaa tämän! <3 En tiedä kenen tämä on alunperin, mutta tuolta Lentopelko- blogista tämän löysin. Enemmän kuin mielelläni lukisin sun postausta myös :) Juu joitakin noita kuvia oli hankala miettiä, mutta kyllä ne sitten löytyivät :D Tälläinen haaste sopisi juuri hyvin sun blogiin!

      Poista
  10. Tää nousi ehdottomasti mun suosikkipostaukseksi sun blogissa, koska sun ottamia kuvia on aina niin ihana katsoa ♥ Lontoo on kyllä niin ihana kaupunki ja se tulee aika varmasti olemaan aina mun lempparikaupunki :D Oon itekin päässyt käymään siellä vain kerran ja siitäkin on jo neljä vuotta, mutta palaan sinne jonakin päivänä! Se on 100%:n varmaa :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oii! Kiitos hurjasti, ihana kuulla :) Olen otettu! Juu Lontoota ei helpoti voiteta :D Mäkin haluan sinne uudelleen, kaipuu on jäänyt..<3 Varmasti säkin pääset sinne vielä uudelleen!

      Poista
  11. Tää oli tosi kiva postaus ♥ Ihania kuvia olit valinnut tähän! Tuo postikorttimaisema on kyllä upea, haaveilen sen ikuistamisesta itsekin<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti! <3 Juu tuo kuva Nykistä on kyllä upee :) Toivottavasti säkin saat sen ikuistettua!

      Poista
  12. Tää ei yhtään helpota matkakuumetta! <3 Niin ihania ja erilaisia kuvia ja haluaisin matkustaa joka paikkaan! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No ymmärrän :D Tiiän mitä meinaat! Kiitos paljon <3 Niin mäkin :)

      Poista
  13. Ihana postaus <3 Tähän postaukseen oli varmasti kiva etsiä kuvia <3

    VastaaPoista
  14. Oii tää oli oikeesti kiva idea! Toi eka ja vika kuva taitavat olla omat lempparini kaikista kuvista :)

    VastaaPoista
  15. Vau mitä kuvia<3 Ja jep, Lontoolle iso sydän täältä multakin, se on ihana!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos!<3 Ihana kuulla, että säkin tykkäät Lontoosta :)

      Poista
  16. Tosi ihania kuvia ja tarinoita kuvien takaa ♥ Ihanaa, että sulla on juuri tuollainen henkilö, jonka kanssa matkaaminen ja kohteiden kokeminen tuntuu erityiseltä :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti!<3 Jep sanoppa muuta :) Oon myös tosi iloinen siitä!

      Poista
  17. Ihania kuvia! Kumpa vielä joskus itsekkin pääsisi matkustelemaan :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! <3 Varmasti pääset :) Mäkin aloitin matkustamisen kunnolla vasta pari vuotta sitten!

      Poista
  18. Oi, ihana postaus <3 Tai siis haaste! Vitsit kun aloin nyt miettimään tätä haastetta itsekkin ja tajusin, et eihän mulla ees oo hirveesti kuvia, mitä tällaiseen laittais. Ehkä vähän haikee fiilis omista reissuista, joiden muistot on tallentunu vaan omille verkkokalvoille, eikä kuviin. Pitää ehdottomasti skarpata seuraavilla reissuilla, että olisi jotain kuvatodistettakin tulevan varalle, hahah :D

    Aivan ihana tuo palmufiilistelykuva, sä säteilet :) <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon ihana! <3 Voithan sä keksii oman tai tehdä muuten jonkun vastaavan postauksen :) Tärkeintä, että itsellään on muistot, vaikka kuvatkin ovat ihania! Kuvailu on vaan niin kivaa reissuissa kun kaikki on uutta ja erilaista :D Voii kiitti, mäki kyllä tykkään tosta kuvasta :)

      Poista
  19. Olipas ihana postaus ja niin kauniita kuvia! <3 Todellinen matkakuume herää aina vaan, kun tulee tsekkaamaan sun postauksiasi :D Voisin toteuttaa tällaisen itsekin jossain vaiheessa, alkoi nimittäin inspiroida mua melko paljon. Ja tuo kuva susta tuon palmun alla on aika suloinen! Ihana fiilistelykuva <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon!<3 Aijaa voieii :D Olis kiva lukea sunkin postaus samasta aiheesta :) Kiitti, mäkin tykkään siitä kuvasta tosi paljon!

      Poista

Kiitos kommentistasi! ♥