maanantai 27. marraskuuta 2017

Suosituimmat postaukseni!

Moii!😊 Mulla on ollut pitkÀÀn mielessĂ€, ettĂ€ tekisin postauksen suosituimmista postauksistani. NĂ€mĂ€ vaihtelevat aina vĂ€lillĂ€, mutta melko pitkÀÀn on ollut nĂ€mĂ€ postaukset suosituimpina lisĂ€nĂ€ tuo yksi uusi postaus. TĂ€ssĂ€ siis tulevat 10 suosituinta postaustani!
Mun mielestĂ€ on hassua, ettĂ€ tĂ€mĂ€ on mun suosituin postaus, mutta luulen ettĂ€ tuo tylsĂ€ Monaco voi olla syynĂ€đŸ˜ Mulla on tulossa myös lisÀÀ nĂ€itĂ€ Nizza postauksia tĂ€hĂ€n, jota kyllĂ€ ihmettelen.. Mutta kai se Nizza on niin suosittu kohde?
TÀstÀ postauksesta mÀ pidÀn itse todella paljon. Mulle mun tyyli on tÀrkeÀ asia ja se miten sen reissussa saa tuotua esiin on sitten ihan eri asia. Mua kiinnostaa myös miten muut pukeutuvat reissussa ja ymmÀrrÀn, ettÀ muitakin kiinnosti tÀmÀ postaus paljon.
NĂ€köjÀÀn myös yksi ostospostaus on pÀÀssyt tĂ€hĂ€n mukaan. Lissabonista tuli kyllĂ€ ostettua vaikka mitĂ€ ihanaa ja edelleen osa noista on mun suosikkivaatteita. Tuosta pillimukista juon nytkin vettĂ€đŸ™Š
TĂ€mĂ€ postaus oli pitkÀÀn mun suosituin postaus, mutta nĂ€köjÀÀn ei enÀÀ. Mulla on ollut viime aikoina aivan kamala ikĂ€vĂ€ New Yorkkiin ja mietin vĂ€lillĂ€, ettĂ€ otan sinne Ă€kkilĂ€hdön. Oon koittanut melkein vĂ€ltellĂ€ omia postauksiani, koska jotenkin se sisĂ€inen palo tuonne on jotenkin niin suuriđŸ˜Ș Mutta vielĂ€ tuonne palaan ja nyt oli ihana lukea tĂ€tĂ€ postausta ja fiilistellĂ€ tuota reissua💗
 5. 10 kuvaa ja tarinaa 
Mun mielestĂ€ on kiva, ettĂ€ nĂ€inkin uusi postaus pÀÀsi mukaan! TĂ€tĂ€ postausta oli erittĂ€in mukava tehdĂ€ ja ilmeisesti tekin olette tĂ€stĂ€ postauksesta tykĂ€nneet😊 Kaikki tĂ€llĂ€iset haasteet, jotka liittyvĂ€t matkustamiseen ovat aina mun mieleeni!
Jee ihanaa, ettÀ joku muukin kuin matkustamiseen liittyvÀ postaus on pÀÀssyt tÀhÀn postaukseen mukaan. TÀmÀ postaus on melko henkilökohtainen ja myös mielenkiintoinen!
Yksi kuvapostauskin on pÀÀssyt mukaan, jes! TĂ€ssĂ€ postauksessa on upeita kuvia😊 YllĂ€ttĂ€en Nizzasta.. KyllĂ€ mĂ€ yksi pĂ€ivĂ€ tuota Nizzaakin mietin, miten kivan rentoa siellĂ€ oli ja lĂ€mmintĂ€. PitÀÀ ensi vuonnakin pÀÀstĂ€ johonkin lĂ€mpimÀÀn rentoutumaan.
New York on kyllĂ€ sellainen kaupunki johon vinkit eivĂ€t ole yhtÀÀn pahitteeksi. Luen itsekkin aina blogeista vinkkejĂ€ ja postauksia ennen reissuja. SitĂ€ mietin, ettĂ€ tuo postaus on yksi blogini vĂ€hiten kommentoituja tekstejĂ€ni, mutta katselukertoja on niin paljon..😯
TÀtÀ varmasti moni miettii ketÀ reissuun haluaa.. Mutta ei hÀtÀÀ, tuosta postauksesta löytyy oikeesti hyviÀ vinkkejÀ! ElÀmÀ on tÀynnÀ valintoja ja mun valinta on kÀyttÀÀ lÀhes kaikki ylimÀÀrÀiset rahani matkustamiseen.
Köpis oli kyllĂ€ niin ihana! Toinen kohde johon haluan todella paljon uudelleen, toivottavasti jo ensi vuonna😍 Köpis on niin tĂ€ydellinen ja ihmettelen miten vĂ€hĂ€n ihmiset sinne matkustavat. Matkustakaa Köpikseen, etenkin kevÀÀllĂ€!

Muistatko sĂ€ nĂ€itĂ€ postauksia? MikĂ€ on sun lemppari postaus blogissani?💜

24 kommenttia:

  1. Ainakin mÀ muistan nÀmÀ kaikki postaukset! Kaikkiin en vÀlttÀmÀttÀ ole kommentoinut, mutta jokaisen olen kyllÀ lukenut. MÀ tykkÀÀn todella paljon tuosta postauksesta, missÀ kerrot sun tatuointien tarinat :) Se on hyvin mielenkiintoinen ja ihanan henkilökohtainenkin kaiken lisÀksi.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva kuulla, ettÀ muistat nÀmÀ!:) MÀkin tykkÀÀn siitÀ, tatuoinnit ja niiden tarinat ovat mielenkiintoisia<3 Kiitos!

      Poista
  2. Muistan nĂ€itĂ€ pousteja, todella hyviĂ€ jokaikinen! 8) ♥ Etenkin tuo miten pukeudun reissussa- postaus olisi hauska jopa itsekin toteuttaa! Todella kiva nĂ€hdĂ€ sun suosituimmat poustit. MĂ€ olen jokus tainnut tehdĂ€ myös tĂ€llaisen, mutten aikoihin oo ns. pĂ€ivittĂ€nyt niitĂ€ tietoja lukijoille;D NĂ€mĂ€ taisi muuttua nyt parin vuoden varrella aika suuresti itsellĂ€ ettĂ€ vois vaikka tehdĂ€kin tĂ€mĂ€n:D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon Kata!<3 Juu olisi tosi mukava lukea sulta myös semmoinen postaus :) Aa juu, no mutta nyt olisi hyvÀ hetki toteuttaa tÀllÀinen postaus!;)

      Poista
  3. Kaikki postaukset muistui hyvin mieleen :) Mun on vaikea sanoa mikÀ sun postauksista olisi se mun lemppari, kun tykkÀÀn niin paljon oikeastaan ihan kaikista :D Kaikki matka-aiheiset kiinnostaa kovasti ja sun kauniita kuvia on ihana katsoa, mutta toisaalta on kiva vÀlillÀ lueskella myös muista aiheista :) Jatkahan siis samaan malliin, sun blogi on ihan huippu<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jee kiva!:) Ja ihana myös, ettÀ tykkÀÀt kaikista mun postauksista!<3 Kiitos paljon :) Koitan tehdÀ vÀlillÀ myös muitaki kuin matka-aiheisia postauksia. Oii kiitti samoin!<3

      Poista
  4. mielenkiintoisia postauksia kaikki, ja vaikka nÀmÀ oonkin aiemmin jo lukenut, niin oli kiva palata vielÀ vanhoihin postauksiin uudestaan :) esim tatskat kÀvin heti kurkkaamassa, ja erityisesti tuo kartta-tatska on ihana! <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juu vanhoihin postauksiin on aina mukava palata :) Tuo tatska postaus on munki lemppareita! Kiitos kovasti <3

      Poista
  5. Suurimman osan muistin nÀistÀ postauksista! :) Toi 10 kuvaa ja tarinaa on kyllÀ varmaan yksi mun suosikkipostauksia sulta. Kööpenhaminaan on halunnut matkustaa niin monta kertaa! Oon kyllÀ ollut kerran elÀmÀni aikana Tanskassa, mutta sillon mentiin vaan Köpiksen ohi, niin ettÀ en nÀhnyt kuin ihan pienen vilauksen kaupungista, enkÀ saanut siitÀ oiken minkÀÀnlaista kuvaa muodostettua pÀÀhÀni :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva kuulla :) Se on kyllÀ ihana postaus tÀynnÀ muistoja! Kannattaa ehdottomasti matkustaa Köpikseen, niin ihana paikka <3 Ens kerralla sitten kÀyt siellÀ ihan kunnolla ;D

      Poista
  6. Tosi kiva tÀÀ postausidea! :) Itse olen aika uusi lukija (en ymmÀrrÀ miten löysin tÀnne vasta niin myöhÀÀn...) joten tÀstÀ on ihana jatkaa lukemaan noita suosituimpia postauksia<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti, munkin mielestÀ :) Kiva kun löysit tÀnne! Juu tÀstÀ pÀÀsee helposti lukemaan noita suosituimpia :)

      Poista
  7. Ihana listaus tĂ€ynnĂ€ ihania postauksia ♥ Noita omien postauksien tilastoja on mukava vĂ€lillĂ€ vilkaista, ettĂ€ mikĂ€ oikeasti ihmisiĂ€ kiinnostaa ja usein ne ovatkin niitĂ€ usein googlattuja asioita :) NĂ€istĂ€ postauksista mun lemppari on tuo kuvapostaus Nizzasta, koska rakastan niin paljon sun kauniita reissukuvia ♥

    ♥: Ane

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos!<3 Juu mÀkin aina vÀlillÀ kÀyn katsomassa mitkö postaukset ovat suosituimpia :) Jep totta, varmasti Googlellakin on osuutta asiaan. Oii kiitti paljon <3 Se on kyllÀ kiva postaus :)

      Poista
  8. NÀistÀ toiset ovat jÀÀneet mieleen <3 Erityisesti muistan tuon KöpiksestÀ kertovan postauksen <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihana juttu!<3 Ja kiva kun on jÀÀnyt mieleen :)

      Poista
  9. Jeij, oottelinkin jo sulta tĂ€tĂ€ postausta<3 oli mielenkiintoista lukea mitkĂ€ sun ihanista postauksista ovat olleet ne suosituimmat :) MĂ€ tykkĂ€sin tosta matkalle pukeutumis postauksesta ihan hirveĂ€sti ja myös noi New York postaukset oli ihan parhaita ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihana kuulla, vihdoin pÀÀtin toteuttaa tÀmÀn :) Munkin mielestÀ on mielenkiintoista lukea toisten suosituimpia postauksia! Juu tuo pukeutumispostaus oli kyllÀ kiva ja New York postaukset on aina ihania <3

      Poista
  10. Tosi kiva postausidea! TÀstÀ löytyikin useampi postaus, joita en oo vielÀ lukenut, pitÀÀkin tutustua niihin :) Ja kÀvijÀtilastojen ja postausten lukumÀÀrien seurailu on kyllÀ mielenkiintoista, siihen jÀÀ helposti koukkuun :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti! :) Kiva kun löytyi uutta luettavaa. Juu noita on kyllÀ hauska aina vÀlillÀ lueskella :D

      Poista
  11. TÀÀ oli kiva postaus! <3 MÀ kyllÀ muistan noi postaukset - ihana palata "aikamatkalle" noiden kanssa vielÀ uudestaan! :D Mun piti eilen kysyÀ, mutta unohdin.. mihin ootte muuten reissaamassa seuravaaks? :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! <3 Mustakin on kiva aina palata omien ja muiden vanhoihin postauksiin :) Aa juu! :D Oon itseasiassa tekemÀssÀ niistÀ piakoin postausta, joten kerron niissÀ sitten tarkemmin!

      Poista
  12. NÀmÀ luetuimmat -postaukset on aina kivoja! LöytÀÀ uutta luettavaa ja on ihan jÀnnÀ myös miettiÀ, ettÀ miksi joku postaus nousee luetummaksi kuin toinen. Tulipas mullakin ikÀvÀ New Yorkiin... <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin munkin mielestÀ! :) Juu tuota mietin paljon miksi jotkut postaukset olivat niin suosittuja verrattuna joihinkin mun mielestÀni hyviin postauksiin :D YmmÀrrÀn, niin mullakin! <3

      Poista

Kiitos kommentistasi! ♥