maanantai 9. lokakuuta 2017

Seuraavaksi suuntana Amsterdam!

Jee vihdoinki! Siis oikeesti vihdoinki me lähdetään Amsterdamiin!😍 Mä olen niin pitkään siitä haaveillut ja kaikki ovat sitä kehuneet niin on suoranainen ihme etten ole sinne aikaisemmin matkustanut! Meinasin jopa lähteä reissuun yksin kun halusin niin paljon sinne, mutta onneksi Joonaskin innostui ja päästään lähdetämään yhdessä reissuun💜

Mä oon siis halunnut jo pitkään Amsterdamiin. Se kaupunki kiehtoo mua todella paljon ja siellä vaikuttaisi olevan rento ja mukava tunnelma. Olisin halunnut Amsterdamiin ja Hollantiin tulppaanien aikaan, mutta uskon(toivon) että myös näin syksyn aikaa siellä on oikein kaunista. Tosiaan ollaan reissussa pidennetty viikonloppu joka varmasti riittää hyvin näin alkuun. 

Oon kuullut kaupungista paljon hyvää enkä oikestaan huonoa. Uskon kyllä, että Amsterdam on niin ihana kuin annetaan olettaa! En kuitenkaan halua liikaa luoda mielikuvia enkä odottaa liikaa. Oon huomannut, että sitä enemmän yllättyy ja sitä mukavempi reissu on kun ei ole turhia odotuksia.
Amsterdamissa on pakko päästä Anne Frankin museoon! Ollaan jo ostettu liput sinne👍 Luin aikoinaan Annen päiväkirjan ja silloin jo päätin, että Amsterdamiin on päästävä. Ihastusta Amsterdamiin lisäsi Tähtiin kirjoitettu virhe elokuva. Ollaan myös suunniteltu, että käytäisiin jollakin kanaaliajelulla🙂 Tuollaiset joki-/kanaaliajelut ovat aina mukavia. Myös punaisten lyhtyjen katu käydään katsastamassa. Ja tottakai Primark😍 Vaikka käsimatkatavaroilla lähdetään reissuun niin lähden luultavasti tyhjällä laululla ja palaan laukku täynnä🙊 Ehkä mä jotakin keksin! Suunnittelimme myös, että käydään Heinekenin panimossa. Kuitenkin tärkein tarkoitus on lähteä nauttimaan toistemme seurasta ja rentoutua sekä kokea uutta. Amsterdamissa ei onneksi ole mitenkään liikaa nähtävyyksiä, joten ei tarvitse juosta paikasta toiseen. Tämä syksy on ollut jotenkin todella rankka joten tuollainen irtiotto arjesta käy paremmin kuin hyvin!

Jos siellä on joku käynyt Amsterdamissa niin kerro ihmeessä parhaat vinkkisi kyseiseen kaupunkiin!✈ Kiitos💙

26 kommenttia:

  1. Oih, tästä tosiaan oon itsekin kuullut suosituksia! Enpä malta odottaa kuulla Amsterdamista ja mitä mieltä sä oot siitä:3 Tuollainen kanaaliajelu on varmasti ehdoton juttu ja itsekin menisin varmasti sellaiselle. Ja mukava jos kohteessa ei oo tosiaan liikaa nähtävyyksiä, niin ei ole se pakollinen pakko juosta niiden perässä ja aikaa jää vähän muuhunkin. Tuollaiset kohteet ovat juuri todella hyviä pidennettyyn viikonlopureissuun 8)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jee kiva kuulla! :) Varmasti tulee postauksia Amsterdamista! Tuo kanaaliajelu kiinnostaa myös mua todella paljon :) Tuo on kyllä totta, aina on hyvä jos ei ole liikaa ns. pakollisia nähtävyyksiä niin jää aikaa muullekkin :D Jep, uskon että Amsterdam on juuri hyvä kohde pidennetyksi viikonlopuksi :)

      Poista
  2. Ihanaa, että pääsette taas reissuun ja saatte kunnon irtioton arjesta<3 Amsterdamissa en oo koskaan käynyt, mutta kaupunki lukeutuu ehdottomasti niihin, joissa haluaisin vielä käydä! Just joku tollanen pidennetty viikonloppu olisi kiva viettää siellä :) Vielä kun vaan saisin ton poikaystäväni innostumaan matkustamisesta niin olisi seuraakin reissuille! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep, on kyllä niin ihana juttu! <3 Jee kiva kuulla, että suakin kiinnostaa Amsterdam! Toivottavasti siis pääset sinne pian ;) Pidennetty viikonloppu riittää varmasti aluksi :) Ja heii kyllä sä saat! Mullakin meni siinä kaksi vuotta ja siitä se sitten lähti. Ei voi elää enää ilman matkustamista!<3

      Poista
  3. Tulikohan mun äskeinen kommentti jo? :D

    Mutta siis Amsterdam on tosi rento kaupunki, siellä ei oikein tunnu olevan kiire minnekään :) Kanaaliajeluille kannattaa hankkia 24h-lippu, sillä kanaaleja pitkin pääsee kiertämään aika hyvin kaupunkia! Esim just sinne Anne Frankin talolle pääsee helposti! :) mulla on blogissa postauksia Amsterdamista, tosin ne on kirjoitettu nyt pari vuotta reissun jälkeen joten en kyllä muista enää yksityiskohtia kovin tarkasti!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei tullut, mutta tämä tuli onneksi :) Ihana kuulla, että sunkin mielestä Amsterdam on rento! Tollasen 24-tunnin lipun voisi kyllä hankkia. Kiitos vinkistä <3 Jep oon lukenut ne sun postaukset, vois kyllä lukea vielä uudelleen! :)

      Poista
  4. Oijoi ihana et pääsette tonne reissuun! Oottelen jo sun reissukokemuksia ja kuvia *_* <3

    VastaaPoista
  5. Ah kateus! Amsterdam on aivan ihana paikka, kumpa oisin päässyt sinne muutama vuosi myöhemmin kun ymmärsin jotain jo kameroistakin :D Amsterdamissa on aivan pakko käydä kanaaliajelulla, tuosta kaupungista ei voi lähteä pois muuten! :D Mä kävin myös jollain puukenkä- ja juustomyymälöillä, ne oli ihania ♥ Oioi sielläkin on Primark ♥ Harmi, että sulla on vaan käsimatkatavarat, mulla olis ollu sulle jo listavalmiina, heh :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aina voi mennä uudelleen! :) Kyllä muakin harmittaa mun Lontoo kuvat, pitää kyllä päästä sinne pian uudelleen :D Kanaaliajelulle on ehdottomasti pakko mennä, se kuulostaakin jo niin kivalta! Noissa myymälöissä pitää myös käydä :) Enköhän mä sulle jotakin kivaa Primarkista löydä ;)<3

      Poista
  6. Oi Amsterdam kuulostaa ihanalta! En ole koskaan käynyt, mutta tälle syksylle ois vielä suunnitelmissa treffata pari kaveria joko Amsterdamissa tai Köpiksessä, jos vaan löydetään kaikille sopiva viikonloppu :D Innolla odottelen sun postauksia tästä kaupungista, vaikuttaa niin ihanalta paikalta kyllä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin munkin mielestä! <3 Köpiskin on todella ihana kaupunki eli kummassa tahansa treffaatte niin varmasti tykkäät :) Ja postauksia on varmasti tulossa tuolta!

      Poista
  7. Siis mä oon miettinyt kans, että haluan joskus amsterdamiin käymään! Se näyttää niin ihanalle kaupungille, voi että! Kerrot sit kaikki parhaat jutut sieltä! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Noniin, kiva kuulla että muutkin haluaa sinne :) Ja kerron ehdottomasti!

      Poista
  8. Amsterdam ja Hollanti ylipäätään on aivan ihana paikka! Sielläpäin on tullut matkustettua usein sukulaisiakin näkemässä ja Amsterdam on kyllä mielestäni kauneimpia Euroopan pääkaupunkeja hauskoine taloineen ja kauniine kanaaleineen. Nauttikaa reissusta, siellä on ihanaa syksylläkin!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jee ihana kuulla, että tykkäät! <3 Ja Amsterdam näyttää kyllä niin kauniilta paikalta :) Uskon, että tuun ihastumaan täysin Amsterdamiin.

      Poista
  9. Ihana kohde ja ajankohta aivan paras. Pääset sadetta ja pimeyttä pakoon. Minulle Amsterdam omiaan ollut matkakohdelistalla, joten odotan innolla siihen liittyviä postauksia :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Toivotaan tosiaan, että Amsterdamissa olisi hyvä sää :) Odotan innolla reissua! Toivottavasti säkin pääset pian Amsterdamiin, reissupostauksia on tulossa :)

      Poista
  10. eikä itse katsoin juuri lentoja amsterdamiin, mutta ei vaan nyt onnistu matka, ihanaa odotan kyllä innolla sun postauksia!!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aa, harmi kuulla! :/ Ehkä myöhemmin sitten :) Kiva kuulla!

      Poista
  11. En ole ikinä käynyt Amsterdamissa, mutta se on varmasti viehättävä kaupunki vuoden ympäri :) Ja Anne Frankin museossa olisi ihan huippua päästä käymään! Matkapostauksia odotellessa :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä uskon myös, että on viehättävä kaupunki! :) Anne Frankin museo on sellainen mitä odotan kovasti, oon jo pitkään halunnut vierailla siellä! Kiva kuulla, että odottelet postauksia, niitä on varmasti tulossa!

      Poista
  12. Ihanaa! ♥ Amsterdam kiehtoo itseänikin matkakohteena, joten matkapostauksia odottelen jälleen innolla ;) Ainakin mitä muilta olen kuullut/lukenut, niin se on oikein viihtyisä matkakohde!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva kuulla, että suakin kiinnostaa Amsterdam! :) Matkapostauksia on varmasti tulossa. Mä oon myös kuullut, että Amsterdam on viihtyisä!

      Poista
  13. oi Amsterdam, olen kuullut paljon hyviä kokemuksia sieltä ja ihania nuo kuvat<3 Varmasti mukava irtiotto arjesta tulee teillä siellä :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mäkin oon kuullut paljon hyvää Amsterdamista! :) Nuo kuvat on kyllä ihania. Ja mä uskon myös :)<3

      Poista

Kiitos kommentistasi! ♥