torstai 4. toukokuuta 2017

Talvipuutarhassa

Moikka! 💜 Ajattelin tänään tulla kertomaan teille hiukan kuulumisiani sekä kertomaan reilu viikon takaisesta kuvausreissusta Talvipuutarhaan. Käytiin siis Lindan ja Sofian kanssa kuvailemassa kukkien ja kasvien keskellä😊 Olen käynyt muutaman kerran Talvipuutarhassa ja molemmilla kerroilla paikka on ollut tupaten täynnä. Kukkien ystävänä tuo paikka on kuitenkin mun mieleeni ja sain otettua monta kaunista kuvaa tuolta. Talvipuutarhassa on yli 200 erilaista kasvia sekä sinne on ilmainen sisäänpääsy, joten nuo ovat varmasti syynä miksi paikka on aina ihan täynnä😄 Omia suosikkejani ovat Orkideat sekä tuo vesiputous. Paikassa oli hiukan hankala ottaa itsestään kuvia, mutta muutama onnistunut kuva saatiin! Talvipuutarha on myös kiva siitä, että oli sää mikä tahansa niin sisällä on trooppinen tunnelma ja pääsee hetkeksi kuin ulkomaille.

Muuten mulle kuuluu oikein tavallista arkea. Tykkään kovasti tämän hetkisestä työstäni ja on mukava tehdä oman alan töitä. Hain kouluun opiskelemaan sosionomiksi ja toivon todella paljon, että pääsisin opiskelemaan. Se olisi mun unelmien täyttymys, mutta jos en pääse niin aion yrittää uudelleen. Tuon Talvipuutarhan lisäksi olen mm. käynyt katsomassa Salibandya, Lapsimessuilla(joissa oli myös lemmikki-/ ja outletmessut) ja kiipeilemässä. Myös leffassa ja syömässä on tullut käytyä. Olen nähnyt kavereita ja perhettä sekä viettänyt todella mukavan Vapun hyvässä seurassa. Kaikkea kivaa on siis tullut tehtyä😙

Odotan kovasti kevättä ja kesää! Tai no keväthän taitaa jo olla täällä. Olen mä muutaman kukan jo bongannut ulkoolta. Mutta kevät on ihanaa aikaa ja kesäksi mulla on kivoja suunnitelmia. Eniten odotan kuitenkin seuraavia reissuja Köpikseen ja Nizzaan! Myös syksylle on suunnitteilla yksi matka ja toivon niin paljon, että reissu onnistuu😇 Matkustaminen on nykyään niin osa arkea, että joko puhutaan menneistä matkoista tai suunnitellaan uusia!
Kävin ottamassa noin kuukausi sitten uuden tatuoinnin nilkan kohdalle. Ja uusi aika seuraavalle tatskalle on varattu ensi viikoksi ja jännää tässä tatuoinnissa on, että se tulee liittymään vahvasti matkustamiseen! Vaikka tämä matkablogi onkin, niin tatuoinnit ovat sellainen juttu mistä olen aina pitänyt vaikkei mulla niitä olekkaan kuin kolme ja neljäs tulossa. Kiinnostaisiko teitä jonkinlainen postaus mun tatuoinneista? Rakastan tarinoita tatuointien takana ja rehellisesti sanottuna vaikka tatuoinnit ovatkin todella kauniita, niin en silti ottaisi koskaan tatuointia vain koska se on kaunis. Niinkuin ihmisessäkin, sisäinen kauneus on aina ulkoista kauniimpaa ja siksi myös tatuoinnissa sen sisäinen kauneus tekee tatuoinnista entistä kauniimman.

Oikein ihanaa viikkoa kaikille, palaillaan taas!😘

26 kommenttia:

  1. Oi miten maagisen näköinen paikka!<3 Mä oon aina haaveillut pääseväni tuonne :')

    http://jeannays.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Toi on kyllä niin kaunis paikka!<3 Toivottavasti pääset käymään tuolla:)

      Poista
  2. Aivan ihania kuvia! ♥ Pakko kysyä mistä oot ostanu ton ihanan kaulakorun? :) Tatuoinnit kiinnostaa kyllä aina, ainakin mua!

    http://sofiaidaannneli.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos<3 Tuo kaulakoru on ostettu messuilta semmoselta yritykseltä kuin Korulinkki :) Okeii kiva kuulla, että kiinnostaa!

      Poista
  3. voi, onpa tosiaan kivan näköinen paikka :) joensuussakin on eräänlainen trooppinen puutarha, botania, ja siellä on myös perhosia joita pääsee ihastelemaan :) ihanalta kuulostaa sun kuulumiset, niin paljon kaikkea ihanaa <3 toivon todella, että saat koulupaikan <3 oot sen todellakin ansainnut! ja hei, aivan mielettömän ihana tuo sun laukku, mistä se on?!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin on :) Oii kuulostaa ihanalta paikalta tuo Joensuunki paikka, perhoset on niin kauniita! Mä toivon myös, että pääsisin opiskelemaan :) Tuo laukku on Zalandolta, sen merkkinen kun Lydc London.

      Poista
  4. Hieno koru. Talvipuutarha on käymisen arvoinen

    VastaaPoista
  5. Kauniita kuvia! Oon joskus pienenä lapsena käynyt tuolla ja sun kuvat herätti nää vanhat muistot taas eloon :)

    Täällä ilmottautuu myös yksi kiinnostunut, jota haluttais kuulla enemmänki sun tatuoinneista. Itselläkin on jo pari kolme kuvaa mielessä, mutta en ole saanut varattua aikaa mieluisalle tatuoijalle, joka asuu juurikin Helsingissä asti. (itsehän olen Oulun tyttöjä, hehheh :D)

    http://sonjahaa.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Ja ihana kuulla, että tuli lapsuusmuistot mieleen tuosta paikasta :) Kiva, että tatuoinnit kiinnostaa, pitää tehdä siis postaus niistä. Harmi, että tatskaaja asuu niin kaukana, mutta jossain vaiheessa varmasti saat tatskat otettua :) Mullaki kestänyt monta vuotta tatuoinneissa kun mietin niitä :D

      Poista
  6. Upeita kuvia, mä niin haluaisin myös päästä käymään tuolla joskus<3 Hurjan kiva kuulla, että sulle kuuluu noin hyvää ja oot tehnyt vaikka mitä ihanaa! Ehdottomasti kiinnostaisi postaus sun tatuoinneista :) Mun on jo pitkään pitänyt hankkia itse asiassa parikin tatuointia, mutta vielä en oo saanut aikaiseksi. Kyse on oikeestaan ihan vaan siitä, että pitäisi saada rahaa ensin säästöön ja viime aikoina on ollut ihan kiitettävästi kaikkia ylimääräisiä menoja eikä säästäminen oikeen oo tullut kysymykseen :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti<3 Ja ens kerralla kun tuut Helsinkiin niin kannattaa suunnata tuonne!:) Jee kiva, että tatskapostaus kiinnostaa. Juu ihan ymmärrettävää, mutta hyvähän tatskoja on aina miettiäkkin pitkää ja varmasti jossai vaiheessa saat rahat kasaan tatuointia varten :)

      Poista
  7. Siis tuo on paikka missä mäkin haluaisin joskus käydä 8) Upeelta näet näyttää. Tatuoinneista haluan ehdottomasti kuulla lisää! Mustakin ne on todella mielenkiintoisia mikäli niillä tarina vaan on. Ja hei vaikka tää onkin matkablogi, niin välillä tuollaiset poustit jotka hyppää vähän aiheesta, on vaan virkistäviä. Vaikka siis noh, itseni puolesta voin sanoa etten koskaan saa matkustelusta, siitä puhumisesta ymmä ym tarpeekseni, mutta u know:'D Uuu mitähän matkaa ootte syksylle ajatelleet, sitä en malta odottaa ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tuo paikka on todella kiva, suosittelen :) Ja tatuoinneista voisin kyllä tehdä postausta! Muakin kiinnostaa aina tarinat niiden takana. Eihän se tosiaan haittaa vaikka välillä postailee muustakin, kivaa vaihtelua;) Kerron sen varmaan kun tiedän minkälainen syksy mulla on tulossa :D Nyt en tiiä vielä tarkasti.

      Poista
  8. Oi miten ihania kuvia<3 oon joskus lapsena käynyt tuolla, olisi niin kiva käydä uudestaankin :) kukat on kyllä niin ihania<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos<3 Ja heii me voidaa joskus mennä tonne yhdessä! Kukat on ihan parhaita:)

      Poista
  9. On kyllä aivan upean näköinen paikka ja ihanaa kun siellä etelässä on melkein jo kesä :) Mä ainakin haluaisin kuulla/nähdä sun tatuointeja ja niiden tarinat. Katsoin itse joskus sitä ohjelmaa missä ihmiset kertoivat tarinan tatuioinneistansa, se oli mielenkiintoinen :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin on :) Joo nyt täällä näyttää jo paremmalta, tosin vihreempää vois olla :D Kiva kun kiinnostaa, teen niistä postauksen jossain vaiheessa. Mäkin oon joskus kattonu tollasta ohjelmaa, oli kyllä mielenkiintoinen:)

      Poista
  10. Ehdottomasti kiinnostaa postaus tatuoinneista :) En muista ootko joskus sellasta tehnykin, mutta uusisista varsinkin ois kiva saada kuvaa ja tarinaa :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oon joo vanhaan blogiin kertonu niistä kahdesta tatskasta :) Mutta kiva kuulla, että kiinnostaa!

      Poista
  11. Oi siis aivan henkeäsalpaavan kauniita kuvia olet tuolta saanut ♥ Tuo Talvipuutarha vaikuttaa aivan ihanalta vierailukohteelta ja on vielä ilmainen? Mun on kyllä ihan pakko päästä sinne, kun olen sopivasti Helsingissä :D Mä rakastan kukkia ja nää sun kuvat saivat mut rakastumaan paikkaan jo palavasti vaikken siellä ole käynytkään ♥

    ♥: Ane

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon! <3 Talvipuutarha on kyllä mukava paikka ja on tosiaan vielä ilmainen :) Juu kannattaa kyllä mennä tuonne jos yhtään kiinnostaa! Ja kukkia tuolla paikassa saa ihastella <3

      Poista
  12. Näyttääpä ihanalta paikalta tuo talvipuutarha ♥ Kiva lukea siun kuulumisia, ja ehdottomasti olisi mielenkiintoista lukea postausta tatuoinneistasi! :) Olen joskus miettinyt tatuointia itselleni, mutta melko usein se haave kuitenkin unohtuu.. Jos joskus vielä tatuoinnin kuitenkin otan, haluan ehdottomasti että sillä on jokin merkitys, eikä vaan kauniin kuvan takia! Ihanaa että teillä on jälleen reissuja tiedossa, tuntuu että poden nykyään itsekin jatkuvaa matkakuumetta vaikka vasta viikko sitten kotiuduimme Rodokselta :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tuo on todella ihana paikka! <3 Kiva, että tykkät ja aion tehdä postausta tatuoinneista! Mullakin kävi niin, että tatuoinnit jäi moneksi vuodeksi, mutta nyt haluaisin ottaa kaikki kuvat mitä olen miettinyt :D Iski kunnon tatuointikuume! Mutta tatuointi kannattaa ehdottomasti ottaa kun sillä on tärkeä merkitys itselleen <3 Juu mullakin on aina matkakuume, se helpottuu vain matkustamalla ;)

      Poista
  13. Onpas kauniita kuvia! Sävyt ovat jotenkin niin kauniita ainakin mun silmääni :) Täytyy kyllä itsekin päästä käymään tuolla!

    Ihana myös kuulla, että sulla menee hyvin, sehän onkin tärkeintä <3 Näinkin Facebookissa jo kuvan sun uusista tatuoinneista enkä voi kommentoida muuta kuin et vau! Mun mielestä tatuoinnit on niin yksilöllinen asia ja kyllä mä voisin ainakin itse ottaa tatuoinnin, jos se olisi kaunis, eikä sillä olisi sen suurempaa merkitystä mulle. Tärkeintä on kuitenkin se, että pystyy kantamaan sen ja jaksaa katsoa sitä ihollaan loppuelämänsä ajan - ellei laita siihen päälle jotain uutta kuvaa tai ota sitä pois, mutta se toimenpide taitaakin maksaa aika paljon...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon!<3 Ihana kuulla, että tykkäät :) Juu tuo on käymisen arvoinen paikka!

      Ja heii kiitos jälleen<3 Kaikilla on omat näkemyksensä, mutta mulle on tärkeää että on kaunis ja joku tarina/merkitys :) Nimenomaan se, että itse tykkää ja jaksaa sitä aina katsella :D On varmasti kallista puuhaa poistattaa tatuointi..

      Poista

Kiitos kommentistasi! ♥