lauantai 27. toukokuuta 2017

Ikuinen kukkatyttö


Moikka! Mietin pitkään teenkö tähän väliin postausta muustakin kuin matkustamisesta, mutta jostain syystä mulla on nyt kova into blogia kohtaan! Voisin melkeinpä postailla useamminkin, mutta tykkään kuitenkin postailla noin 1-2 kertaa viikossa. Näin en ota blogista paineita ja mun aiheet pysyvät mielenkiintoisina sekä panostan niihin kunnolla. Sitten tämän päivän aiheeseen eli kukkiin🌸❤

En usko, että kenelläkään on jäänyt epäselväksi mun rakkauteni kukkia kohtaan. Mun mielestä kukat ovat niin kauniita! Ja ihania. Mä mietin jopa yhdessä vaiheessa ammattia kukkien kanssa enkä vieläkään sulje sitä mahdollisuutta pois. Ainoa mikä on ongelmana, että olen aika surkea kukkien kanssa😄 On ihme kun olen saanut tuon yhdenkin viherkasvin pidettyä niin pitkään hengissä! Ja ainiin on mulla kolme kaktustakin.. Mutta kukat mulla kyllä kuolevat aika nopeasti, en ole mikään viherpeukalo. Toisaalta siinäkin voi kehittyä.

Kukkia rakastan ihastella, katsella, tuoksutella ja kuvata! Aina kun näen kukkia mulle tulee hyvä olo. Alan hymyilemään ja mun on pakko mennä katselamaan niitä ja yleensä napata kuvakin. Nykyään meillä on lähes aina kukkia kotona ja vaikka ne ovatkin hetken ilona, niin aina tulee uusia. Kevät ja kesä ovat niin ihanaa aikaa kun kukkia on joka paikassa. Uskon, että tykkäsin Köpiksestä myös niin paljon, koska siellä oli kukkia joka paikassa!😍 Enemmän kuin muissa kaupungeissa. Hollantiin haluaisin joskus ihastelemaan kukkamerta, myös Japaniin olisi joskus ihana päästä Hanamin aikaan.
Mun lempikukkia ovat ruusut, tulppaanit, kirsikankukat sekä nämä vaaleanpunaiset kukat joita on esimerkiksi Kroatiassa, Kreikassa jne..😊 Mikäköhän niiden kukkien nimi mahtaa olla? Ja vaikkei palmut kukkia ookkaan, niin rakastan myös palmuja! Ruusuja mulla on jo tatuointina, mutta tarkoitus olisi ottaa niitä hiukan lisää ja haluaisin myös jossain kohtaa kirsikankukkia iholleni. Pidän myös kukkakuvioisista vaatteista kuten mekoista ja myös kukkakuosia oleva reppuni on mun lemppareita😊

Alunperin tämä postaus sai alkunsa siitä kun oltiin ystävieni Lindan ja Sofian kanssa piknikillä Roihuvuoren kirsikkapuistossa! Olen nyt nähnyt kirsikkapuita muutamissa paikoissa, mutta tuolla niitä on niin paljon, että näky on aika upea😻 Mentiin jo hyvissä ajoin paikalle, että saataisi otettua kuvia ja saatiikin kaikki todella ihania kuvia. Seuraavaksi olisi tarkoitus suunnata Alppiruusupuistoon, jossa olin myös viime vuonna kuvailemassa. Nyt pitää nauttia mahdollisimman paljon kukista!

Onko siellä muita kukkatyttöjä? Entä mikä on sun lempikukkasi?💗

20 kommenttia:

  1. Kukat on ihania, kirsikankukat, liljat ja tulppaanit erityisesti<3 Mä tykkään ihan älyttömästi myös kukkakuosisista vaatteista! Mulla on parit kukkakuosiset kengät ja montamonta paitaa ja ne on niin ihania kesävaatteita :) Toi eka kuva susta on niiin upea<3 Sä oot ihan hurjan kaunis Niina! ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin onkin! <3 Liljat on myöskin tosi kauniita muuten! Kukkakuosi vaatteissa on kyllä munkin mieleeni :) Mä uskon, että sulle sopii hyvin kukkakuosiset vaatteet <3 Voii kiitos paljon, samoin sä Linda! :)

      Poista
  2. ihania kuvia ja kivat nuo sun hiukset<3 Mä kans tykkään kukista mutta mulla myös kuolee ne helposti :D Ruusut on kyllä ihania mä en vaan tiedä paljon muiden kukkien nimiä vaikka ne on niin kauniita, pitäisi varmaan alkaa opettelemaan. Ja varmasti siinä "viherpeukaloinnissakin" voi kehittyä :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon! <3 Mä tykkään myös noista kuvista jotenkin tosi paljon sekä no myös hiuksista :D Kukat on kyllä niin ihania, mutta harmi että meillä molemmilla ne kuolee niin nopesti :/ Ruusut on todella kauniita! Mä oon myös aika huono tietämään erikoisempien kukkien nimiä, olisi tosiaan kiva opetella niitä :) Ja oot ihan oikeessa, siinä voi kehittyä!

      Poista
  3. voi, nää kuvat on aivan valtavan kauniita <3 mä en oo koskaan nähnyt läheltä kukkivaa kirsikkapuuta, ja haluaisin niin päästä ottamaan kuvia niiden kanssa! haaveissa oli myös saada uusi banneri kirsikkapuiden kanssa, mutta haaveeksi taitaa jäädä :( kukat on kyllä ihan valtavan ihania, ja sinä oot kyllä todellinen kukkatyttö! <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Jenni! <3 Voi ei, mä toivon todella paljon, että pääset joku päivä ihastelemaan kirsikkapuita! :) Helsingistä niitä ainakin löytyy. Ja vähänkö sellainen banneri olisi ihana missä on kirsikkapuita, mulla tais viime vuonna olla sellainen ellen ihan väärin muista :D Oii kiitti vielä!<3

      Poista
  4. Voi miten ihania kuvia! ♥ Tykkään kans kukista tosi paljon, mutta mitään varsinaista suosikkia mulla ei oo :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :) Ja melkein kaikki kukat on ihania :D <3

      Poista
  5. Aivan älyttömän kauniita kuvia ♥ Ihana kuva susta tuo ensimmäinen <3 Mäkin rakastan kukkia todella paljon ja haluaisinkin kokoajan pitää kotonakin kukkia, mutta mulla on sama ongelma, etten saa niitä pidettyä hengissä kovin pitkään :D

    ♥: Ane

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti ihana! <3 Mäkin haluaisin, että mulla olisi enemmän kukkia kotona, mutta tosiaan ei ne kauaa säily :D Tosin en tiedä säilyykö muillakaan esimerkiksi ruusut pitkään.. Tykkään enemmän juuri ihastella kukkia!

      Poista
  6. Voi kun tuonne olisi ihana joskus päästä, niin ihania ja upeita kuvia<3 Mä en koe olevani mikään kukkafani mutta rakastan kyllä kovsti kukkien ihaselua ja kuvaamista:D Kai mä niistä sitten pidän kovastikin. Kirsikankukat, liljat ja ruusut ovat yhtiä mistä pidän kovasti. Täälläkin olisi haveena päästä Japaniin sinä aikana kun kirsikkapuut kukkii ♥ Mutta olisi kyllä hauska nyt ihan eka tuonne Helsinkiin mennä katselemaan tuota puistoo.
    Kukkien hoidossa oon vähän kehno, oon saanut kaktuksetkin kuolemaan. Nykyään kyllä haalin viherkasveja kämmppään kun ne tuo mukavuutta paljon, kysyn kyllä hyvät hoito-ohjet niistä tietäville ja panostan siihen:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon! <3 Suosittelen tuota paikkaa, se on ihana :) Kukkien ihastelu ja kuvaaminen on kyllä munkin mieleen :D Nuo sun mainitsemat kukat ovat kyllä hurjan kauniita! Ja olis kyllä niin upeaa joskus kokea kirsikankukat Japanissa<3 Jep, tuo Helsingin puisto on ihan hyvä alku ;) Mä en oo vielä saanut mun kaktuksia kuolemaan haha :D Mä koitan myös hoitaa hyvin tuota mun viherkasviani. Kai ne kukat vaa kuolee kaikilla nopeammin kuin viherkasvit :)

      Poista
  7. IVoih, onpas ihania kuvia! Tuo ensimmäinen kuva oikein vangitsee katseen <3

    Täältäkin löytyy yksi kukkatyttö! Haluaisin itsekin päästä Japaniin Hanamin aikaan, koska se vain yksinkertaisesti on pakko päästä kokemaan ihan paikanpäällä. Ehdittiin just lähteä takaisin Suomeen, kun sakurat alkoivat kukkia... Hyvä ajoitus ja silleen :D Oon varma, että tykästyisit Japanin kasvillisuuteen ihan kyllä muutenkin!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti paljon! <3 Ja ihana kuulla, että säkin tykkäät kukista! Juu tuo Hanami olisi niin upea kokea! Eeikä, voin kuvitella miten teitä harmitti :/ Mutta joku toinen kerta sitten :) Ja uskon myös, että tykästyisin. Kyllä uskon, että joku päivä matkustan vielä Japaniin, oon tykästynyt siihen :)

      Poista
  8. Ihana postaus, täällä myös toinen kukkien rakastaja! ♥ Nuo kirsikankukat on kyllä niin kauniita, harmi kun en päässyt tuonne Roihuvuoren puistoon ajoissa, mutta onneksi bongasin täältä Lappeenrannasta yhden kukkivan kirsikkapuun ihan sattumalta! :D Hei mie oon myös miettinyt, minkä nimisiä mahtaa olla ne pinkit kauniit kukat, mitä ulkomailla näkee aina jossain talojen seinustalla tms?!! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Tuuli! <3 Oonkin huomannut, että kukat ovat myös lähellä sun sydäntäsi :) Kirsikankukat ovat niin kauniita! Muakin harmittaa sun puolesta, mutta ensi vuonna sitten :) Ja onneksi löysit Lappeenrannasta kirsikkapuun;) Juu mä en yhtään tiedä mikä niiden kukkien nimi on, mutta ne on ihania :D<3

      Poista
  9. En kestä miten upeita kuvia! ♥ Ensi vuonna tungen kyllä niin sun mukaan tuonne :D Kukat on kyllä aina vaan niin ihania, varsinkin kaikki vaaleanpunaiset ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oii kiitos! <3 Ja tottakai tuut mukaan! :D Niin ne onkin, mäkin tykkään vaaleanpunaisista ja punaisista kukista :)<3

      Poista

Kiitos kommentistasi! ♥